Glume pentru tocilari, dar totusi amuzante

Ras

Dimineata aceasta rasfoiam un pic WEB-ul si am dat peste 5 glume care sunt destinate, zic ei, tocilarilor, insa eu m-am amuzat la ele…probabil sunt tocilar…. Totusi, m-am gandit sa le impartasesc cu voi, caci rasul este cel mai bun medicament si ne prinde bine in fiecare clipa in care trecem prin vremuri de acestea schimbatoare si, mai ales, intr-o noua dimineata de luni;

1. Citesc o carte excelenta despre antigravitatie. Nu pot sa o las jos.

2. Am o noua teorie despre inertie, dar nu pare sa prinda.

3. De ce nu pot ateii sa rezolve ecuatii exponentiale? Pentru ca nu cred in puteri superioare.

4. Pisica lui Schrodinger intra intr-un bar. Si nu intra.

5. Un grup de protestatari, in fata unui laborator de fizica:

     – Ce vrem?

     – Sa calatorim in timp.

     – Cand vrem?

     – Irelevant.

FIIT

Sursa: Descopera.ro

Lasă un comentariu